Click on element to edit...

Select text you want to edit

STAŇTE SE ŠPIČKOVÝM PRODEJCEM

SVĚT PRODEJE SDRUŽUJE OBCHODNÍKY, 
KTEŘÍ CHTĚJÍ ZLEPŠOVAT SVÉ PRODEJNÍ DOVEDNOSTI.

NEJNOVĚJŠÍ ROZHOVOR:

Josef Kříženecký - nejlepší realitní makléř CENTURY 21

DOPORUČENÝ WEBINÁŘ:

Úvod do realit

OSOBNÍ TRÉNINK:

Chcete něco extra pro opravdový obchodníky?

Pražské derby mezi Slavií a Spartou bylo vrcholem kola. Červenobílí vítězstvím 2:0 uhájili neporazitelnost v sezoně.

NEJNOVĚJŠÍ WEBINÁŘE

Úvod do realit

základní kurz pro získání certifikace realitního makléře

26 videí

6 min.

1705 Kč

TEST editace

teeeest editace

0 videí

0 min.

1899 Kč

SLOVO ZAKLADATELE

Svět prodeje vznikl jako snaha nabídnout firmám a podnikatelům nástroj, který by jim bez vysokých finančních nákladů, pomohl zvládnout ekonomické problémy způsobené celosvětovou pandemií COVID-19. Zakladní myšlenka Světa prodeje je založena na jednoduchém pravidle: "Čím schopnější obchodníky budete mít, tím vyšší bude Váš příjem a budete daleko rychleji schopni zvládnout negativní dopady nadcházející ekonomické krize."
Vždy jsem měl zálibu pro obchod a zajímala mě komunikace a psychologie prodeje a jednání s lidmi, kterou jsem se snažil uplatnit hlavně v realitní činnost. V realitách pracuji již od roku 1996 a od té doby jsem získal řadu ocenění. Například jsem držitelem několika mezinárodních ocenění Centurion, jsem členem síně slávy v rámci sítě Century 21 v České republice a opakovaně jsme se umístil v žebříčku TOP 10 makléřů z celé sítě.
Proto jsem se rozhodl poskytnout své zkušenosti a dovednosti ze světa obchodu a současně oslovit prodejce z různých oblastí (ať už jde o automobily, MLM, gastronomii či jiné) a nabídnout jim příležitost, aby se podělili o svá tajemství úspěchu a doporučení.

JAKÝ JE CÍL SVĚTA PRODEJE? 

Hlavním cílem světa prodeje je zvýšit produkci obchodníků, pomocí zlepšování prodejních dovedností. Obchodní dovednosti se netýkají jen obchodníků samotných. Umění prosadit své přání, myšlenku, nebo nějaký záměr, se týká každého z nás. Ředitelů nebo manažerů, kteří musí prosadit úkoly a nařízení ve firmě nebo v týmu, pracovníka, který má nějaký zlepšovák, jak by pomohl lidem, stejně jako například mladé slečny, která chce přesvědčit svého milého, aby ji požádal o ruku. 
Účel světa prodeje nespočívá pouze ve zvyšování osobní produkce obchodníků, nebo v know-how jak jednoduše prosadit svoje myšlenky. Prodej je hlavním pilířem, na kterém můžete vybudovat svůj pasivní příjem. Je to první nejjednodušší cesta k tomu, jak si vydělat vlastní kapitál, který budete moci dále investovat.